Яскравий приклад
STEM-освіти.
Робота сучасного вчителя передбачає творчий підхід. Саме
стан творчості і спонукає до різних знахідок. Зараз в умовах побудови нової
української школи стала дуже актуальна STEM-освіта. Цей сучасний термін для
вчителя перекладається як міжпредметні зв’язки, але у більш вузькому значенні.
І тут, як ніколи, простягає руку допомоги проектна діяльність, яка передбачає і
роботу в команді і міжпредметні зв’язки.
Я давно разом із учнями
впроваджую проектну діяльність у навчальний процес. Про STEM-освіту дізналася з
вебінару, який проводила Видавнича група «Основа». На той час я разом з моїми учнями зацікавились альтернативними джерелами
енергії. Ідея настільки захопила всіх учасників навчального процесу, що ми вирішили розширити свій проект. Тому до нього було підключено і вчителя з
трудового навчання Войтенко К.Ф.. В рамках проекту «Тепла оселя» вона провела
майстер-клас по виготовленню саману в групі 31. Учасниками проекту було
оформлено виставку в кабінеті хімії, створено відеоролик та випущено
стінгазету.
Ідеєю цього проекту я вирішила
поділитися з колегами і взяла участь у конкурсі «Мої педагогічні знахідки»,
який оголосила ВГ «Основа». За результатами конкурсу наші матеріали посіли
призове місце. Ознайомитися з ними можна за посиланням http://osnova.com.ua/news/1411.
Нам, звичайно, дуже приємно, що нашу роботу належним чином
оцінили справжні фахівці.