понеділок, 3 червня 2019 р.


Яскравий приклад STEM-освіти.
Робота сучасного вчителя передбачає творчий підхід. Саме стан творчості і спонукає до різних знахідок. Зараз в умовах побудови нової української школи стала дуже актуальна STEM-освіта. Цей сучасний термін для вчителя перекладається як міжпредметні зв’язки, але у більш вузькому значенні. І тут, як ніколи, простягає руку допомоги проектна діяльність, яка передбачає і роботу в команді і міжпредметні зв’язки.
Я давно разом із учнями впроваджую проектну діяльність у навчальний процес. Про STEM-освіту дізналася з вебінару, який проводила Видавнича група «Основа». На той час я разом з моїми учнями зацікавились альтернативними джерелами енергії. Ідея настільки захопила всіх учасників навчального процесу, що ми вирішили розширити свій проект. Тому до нього було підключено і вчителя з трудового навчання Войтенко К.Ф.. В рамках проекту «Тепла оселя» вона провела майстер-клас по виготовленню саману в групі 31. Учасниками проекту було оформлено виставку в кабінеті хімії, створено відеоролик та випущено стінгазету.
Ідеєю цього проекту я вирішила поділитися з колегами і взяла участь у конкурсі «Мої педагогічні знахідки», який оголосила ВГ «Основа». За результатами конкурсу наші матеріали посіли призове місце. Ознайомитися з ними можна за посиланням http://osnova.com.ua/news/1411.
Нам, звичайно, дуже приємно, що нашу роботу належним чином оцінили справжні фахівці.